فرم ارتباط با ما

سوالات متداول

هلدینگ آکو دارای چند شرکت زیر مجموعه با فعالیت های متفاوت می باشد. عمده فعالیت هلدینگ آکو در زمینه معدن، تجارت محصولات معدنی مانند مس و کنسانتره مس، منگنز، گوگرد، سرب، پالادیوم و محصولات پتروشیمی می باشد. جهت اخذ اطلاعات بیشتر لطفا با شرکت ما در تماس باشید.

بستگی به نوع همکاری و زمینه فعالیت دارد . هلدینگ آکو در زمینه اکتشاف و استخراج معادن و تجارت محصولات معدنی فعالیت می نماید. نوع و حجم همکاری بستگی به پروژه شما دارد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

باید شفاف کنیم که موضوع جلسه در چه مورد و در چه سطحی می باشد تا با مسئول آن بخش هماهنگی لازم انجام گیرد. معمولا مذاکرات اولیه بوسیله مکاتبات رسمی و یا غیر رسمی صورت می گیرد و در صورت نیاز جلسات حضوری نیز برگزار می شود.

بخش اعظم فعالیت هلدینگ آکو مربوط به استخراج مواد معدنی، فراوری و پخش این مواد می باشد. بخضش بازرگانی هلدینگ آکو مربوط به واردات و صادرات مواد معدنی، پتروشیمی، نفت و گازوئیل و … می باشد.

صد در صد . پروژه ابتدا باید توسط گروه فنی و مهندسی هلدینگ آکو کارشناسی و تائید گردد. ما میتوانیم در بحث هایی مثل سرمایه گذاری، اخذ مجوز استخراج، اکتشاف، حمل و نقل، فراوری و فروش همکاری داشته باشیم.

بستگی به نوع درخواست شما دارد، لطفا درخواست خود را بصورت مکتوب و شفاف برای ما ارسال کنید تا توسط کارگروه فنی مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد. در صورت تائید از سوی کارشناسان هلدینگ آکو، قرارداد همکاری با شما انعقاد می گردد و صفر تا صد کار در کنار شما خواهیم بود.

آدرس

آدرس : تبریز، زعفرانیه،میدان میرداماد،جنب بانک مسکن

شماره تماس

تلفن دفتر مرکزی: 98-4135573644+
ارتباط با مدیریت : 98-9123910167+
۰۹۱۴۲۸۶۰۱۶۵
00۷۷۰۵۴۰۲۴۹۹۰

ایمیل

aco.co.eu@gmail.com
info@aco-co.com